2010. július 6., kedd

Tartozom 1-2 történettel

Ami talán a legviccesebbre sikerült, az úgy volt...
Csütörtök este készülödtünk vacsorázni, már minden kész volt. apuka a garázsban bütykölt valamit. Láttuk hogy nagyon sötét felhők jönnek és hamarosan esni fog. Aznap amúgy 35 fok volt, ami Hamburgban nem gyakori de persze a globális felmelegedés ide ért :)
No de folytassam...igaz? :) Elkezdett ömleni az eső, anyuka szólt hogy csukjam be a garázs ajtót, mert eláznak a cuccok!
Rohantam becsuktam, előtte megkérdeztem apukát ott van-e de nem jött válasz. Így lecsuktam. Előzmény: elődöm elrontotta a garázs nyitó készüléket így csak kézzel lehet kinyitni, ami nem semmi! totál beszarás! :)
Ok a lényeg a lényeg, lecsuktam leültünk enni, anyuk kérdezi hol a férje. Én: nem tudom, a Te férjed! :)" Ok fél9 semmi Michealt elnyelte a föld. Mondom talán fel kéne hívnod telefonon hátha segít, biztos elment Männer Fitnessre ( pasi aerobik) :)
Hívta természetesne a mobilja itthon volt. Cipője is :).Fél2 már én aludtam volna...amikor anyuka bedönget a szobámba, hogy még mindig NINCS MEG A FÉRJE! Öcsém! miért rajtam keresed? Nem varázsoltam el!
Mondja, menjünk ki az utcára körülnézni, de együtt. Merthogy ő FÉL! :)
Szuper éjszaka kellős közepén PIZSI BEMUTATÓT tartok, és keresem ezt a bolondot. Amint kiértünk az utcára hallottunk egy nagy koppanást, hogy is mondjam tele lett a pizsim! :) Anyuka felsíkoltott! áááá! Ezt komolyan nem hiszem el, mit is keresek kint az utcán? Aztán láttuk csak a szomszéd vitte ki a szemetet az volt a csattanás:) furin nézett ránk, valahogy megértem! :)
Megint hallottunk egy furcsa zajt, de a garázs felől jött. Annette rögötn mondta, hozzam a Hocky ütőt ő hozza a baseball ütőjét.Totál lyan komandósnak éreztem magam, csak persze nem a legújabb védelmi eszköben, hanem pizsiben :) :) A rendőrség is megirigyelhette volna :) Két amazon szemez a garázs ajtóval ahonnan a furcsa zajok jönnek! Végül 3-ra felnyitottuk az ajtót, és megtaláltuk az eltűnt személy, nagyon kedvesen üldögélt a talicskában és épp cseresznye befőttet zabált. Én csak röhögni tudtam, de teli torokból, mint egy 5 éves. Közben ez egy felnőtt! Aztán persze megkérdezte, hogy is történt ez a baki, és végül beismertem h én csuktam be az ajtót, de megkérdeztem, de szerintem el bújt a befőttes polc mögé :D!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése