2010. június 3., csütörtök

hang nélkül...

Nincs hangom, de tényleg semmi, mikor megérkeztem Hátfőn Hamburba, akkor már láttam a gyerkőcökön hogy betegek, de persze a család válasza az volt: NEM!
Amúgy a Katrin tegnap óta lázas de "nem beteg" komolyan a bio gyógyszerek okék, de itt már ez nem segít, végül a dokit beiktattuk a szoros napirendbe :)
Diagnózis mandula gyulladás, oooo és nekem is :(
Ma nem főztem, mert anyuka itthon volt, így ő főzöttt biot. Nyers húst már rég ettem de ma bepótoltam. :) Rákérdeztem a banán témára, mert én ma vettem magamnak, hogy ők mért nem esznek? válasz: tele van vegyszerrel!
én: oké, de a banán külső borítását is megeszitek? /erről még nem hallottam/ :)
Mikor a gyerekek meglátták a banánt a konyhába rögtön ettek belőle! Nem akarok szenya lenni, de bakker vegyen már a gyerekeinek, és ne az én banánomat egyék!!!:) Perse délután megint kimentem banánt venni, mert felzabálták errre, nincs más szófordulat, mert tömték magukba, gondolom imádják, csak a bio életet nem lehet feladni :D!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése