2010. június 1., kedd

Sigi "Oliver" azaz főztem :)

Igen igen, főztem!! és jól sikerült, mert már a fülemen jön ki a sok tészta és paradicsom szósz, ezért csináltam szintén tésztát pontosan: Tagliatelle mit brokkoli und pesto
Persze volt cirkusz, nem nagy csak mini. :) Gyerekek: ez mi?
én: fini egyél belőle, mert éhes maradsz! :)
gy: miért nem paradicsomos?
én: nos...mert a bio paradicsom szósztól 1,5 hónap alatt elegem lett, szerintem ez érthető!!! /mivel ők évek óta ez az ebédjük, nem hiszem, h nem akarnak mást enni, esetleg kipróbálni/ a pumpa kezdett felmenni
gy: én ebből nem eszem lemegyek egy paradicsom...
én:... üvegért? jó ki bio mi? úgy bio mint ez a ruhafogas!! sehogy! egyél mert hamarosan kipróbálhatod a bio pakolást a fejeden, nyakon öntelek vele!!!
/mivel megemeltem a dobozt megijedt és elkezdett enni, rájött hogy iszonyat jóóó lett :) és repetázott még! :) /
Győztem!!! :)
Amúgy a gáz platóból 4/1 üzemel azon sikerül összehoznom ezt a csodát! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése