2010. június 8., kedd

Reform Bioéknál...

Kész, elég volt!!!
Innentől reform következik! A vonalat ma meghúztam! Nincs több Nudeln mit Tomatensoße elegem van ebből heti 5 napból 4x ez volt ebédre, amíg anyuka itthon volt. Ő ugyanis most már számomra is világos, de nem tud főzni :) Egyszerűen nem megy neki:) Nem bántom, de a törekvéseit annyira nem kéne erőltetni :) naaa azért ez szenyó húzás...akkor csak hétvégén főzzön akkor én nem vagyok többnyire otthon :)
Ma leültettem a családot és közöltem a hírt, tészta háborút indítok, azaz egy héten 1-2x van tészta program, máskor normális ételek, persze bioból :)Normális alatt értsd hal, főzelékek, levesek, barna virsli nem pedig zöld :)
Sajna még mindig nem tudok sütni, mert 2009 december óta a sütő nem üzemel, és a kedves Michael nem képes megjavítani, pedig az új már ott toporog a mosókonyhában, egyszerűen ki kéne cserélni. De ugye az sok munka és idő :) Ezt a 2 szót nem ismerik itt a 20-as házszámban :)
Holnaptól harcba kész vagyok, fegyvertáram természetesen a legjobbak kalasnyikovnak megteszi a poré hagyma, brokkoli, töltények nem kis borsók :)
A többi titok:) Valami olyat tervezek mint a Julie &Julia-két nő egy recept http://port.hu/julie_&_julia_-_ket_no,_egy_recept_julie_&_julia/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=103777

Nekem olyan lesz Ziggancs& Oliver - azaz reform az unalamas ellen !
Persze Jamie Olivert és az itteni könyveket főzöm végig, kommentálva! :)
Figyelem! Aki szeretne nekem receptet küldeni, kérem küldje el az email címemre, és nagyon szívesen megfőzöm. Sütőm nincs, üzemen kívűl! :)

Úgy küldjétek, hogy szerdáig megjöjjön mert addig kell leadnom a Bio Laden-nek a rendelést :) Köszi, és drukkolni, sütni tudok, főzni most tanulok :)

1 megjegyzés:

  1. Hogy ment a reform? Élsz még azért, ugye? Bióék nem győzhettek le! Írj, írj!

    VálaszTörlés