2010. június 6., vasárnap

töfi-töfi (orrcsepp teszt)

Töfi- töfi!
A nap fénypontja! Miért??? mivel,beteg vagyok és persze nozi problémám is van, kedves családom vett nekem egy BIO ORRSPRAY-t , nane még ez is bio??? :)
Gyorsan teszteltem, persze tenger változatot kaptam, ami azt jelentette amikor kipróbáltam, hogy az AGYAMIG LÖÖÖÖÖVVVVVELLLLLLLLLLTTTTTTT!!! Bio hullám, eláraztotta a fejemet, nagyon hatásos, percekig szóhoz sem jutottam, persze a konyhában adtam ezt a kis jelenetet, ami azt jelentette hogy ingyen orrcsepp reklámot adtam elő a családnak!
5 percig kérdezték minden ok??? - nos... ez az orrspray hatásos, de .....:)
Picivel később ugyanott tartottam mint picivel előbb. Azaz teljes orrdugulás! OOO nanee ez olyan igazságtalan, persze vasárnap patika csak Hbf-n van nyitva, így berobogtam, és rögtön kértem egyet. Neve: Nasenspray extrém szuper! :)
Lassan grafikonokban fogom nyomni, bio étkezés és a nem bio közti különbséget :)!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése