2010. május 24., hétfő

ITT VAGYOK! Blog folyt köv! :)

Kedves Barátok bocsi, hogy ennyi ideig nem adtam magamról hírt, de ugye tudjátok Sylt szigetén jártam.
Nagyon kis "trendiii" hely. Kb. a milliomosok helye, no de engem csak vittek, mint egy csomagot :)
Extrém összefoglalót fogtok most látni! :)
  • 13.05. csüt: utazás vonattal+ bicó hmmmm...fini volt, de persze egy szót sem szóltam, mert kb. annyira megvolt pakolva a "porschem" hogy még beszélni sem volt időm. :) 3 órás út után a jeges macik és pingvinek üdvözültek Sylt-ben. Szél, köd, tengeri levegő és 8fok. Emberek többsége a tenger mellett, bikiniben nyomja, én téli kabátban voltam:) jóóó, de én Nordsee mellett éldegéltem.
  • 14.5. pént: Másik családot megismertem, összesen 5 gyerek, nekem rengeteg munka :) sütött a nap és volt 11 fok és olyan szél, hogy budapestig repített.
    Amúgy minden nap bicigli túrák hadát nyomtuk, körbejártam a szigetet.Minden fontos helyen voltam: Hornum, Samoa, Sansibar, Hantum, WESTERLAND ott laktam , Munkmarsch, Keitum, Kampen Wenningstedt, List.
  • Fotók természetesen leszenk. Folytatás holanap

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése