2010. május 9., vasárnap

super-lady az egyetemen

Még tartozom egy pénteki nappal is. Rékának nagyon Boldog Szülinapot! :)
Pénteken este bementem az egyetemre egy előadást meghallgatni Berlinről. Nehogy azt gondoljátok hogy minden olyan lazán ment! :)
Inkább olyan Ziggancsosan :)
Mikor végre megtaláltam a termet igazán boldog voltam. Aztán közölték velem, hogy itt nem lehet akárhova ülni. NANEEE, ez nem ZH- előtti időszak. Ok, odaültem ahova ültettek, pont a szélére kaptam helyet. Úgy képzeljétek el, hogy a terme 3 részre volt osztva. Bal oldalon nénik, bácsik ültek. Középen zenészek, bal oldalt fiatalok meg persze Sieglinde . :) Eddig nem is volt problema, elkezdődött tök izgi volt, csomó képet vetítettek, majd kijött egy pocakos urfi beszélni. Hiretelen a németből átváltott oroszra. Kicsit meglepődtem, de gondoltam, csak 1-2 mondat lesz és utána visszavált szépen...hát nem így tett. Kicsit ciki volt, hogy ők csak hallgatnak én meg semmit nem értek. Aztán egyszer csak mellett ülő " Dezső" hozzám szólt, hogy én értem-e az oroszt???. én: " izééé....most tanulom" D: "én fél éve tanulom de most is alig megy" én:" huuu...de most sssss! mert szeretnék tanulni" :D 3 perc elejéig leszállt rólam, akkor jöttek a zenészek. Akkor kicsit megnyugodtam, legalább zene megy és nem orosz szövegek amiből nem fogtam fel túl sokat. Aztán egyszer csak elkeztek énekelni, a kórus+ a többi ember is aki ott volt az előadáson. ÁÁÁÁÁ!!! Hát persze, hogy tátiban nyomtam, alig vártam hogy vége legyen, 35 perc után nem akartam kimenni, gondoltam csak lesz vmi kis pihenő. De csak énekeltek. Aztán kedves padtársam megint megszólalt: " miért nem énekelsz?" én: " ooo sajnos nem ismerem a szöveget, de szuper hallgatni őket" fiú: " ooo nekem van szövegem, kölcsön adom!!" - amikor megláttam a betűket!!! hát a pánik enyhe kifejezés volt. Kérdezte a srác most mi a baj?
én: kontaklencse van a szememben és nem látok jól közelre" ( ez így is volt, de persze közelre is tökéletesen látok )
Szerencsére feladta a probálkozást! :) 1 óra után mikor pontosan megjósoltam a szünetet elmenekültem! :D


2 megjegyzés:

  1. SZIÓ!
    BOLDOG SZÜLINAPOT DRÁGA EGYETLEN SIGI BARÁTNŐM!!!REMÉLEM VAN MÁRA EGY JÓ PROGID ÉS NEM HALACSKÁS ZOKNIT FOGSZ A FŐNÖKÖDRE HÚZGÁLNI :)XD
    MILLIÓ PUSZI ANCSA

    Ha én írhatnám sorsod könyvét, szíved, lelked vágyát, életed örömét, oly széppé írnám, mint egy tündéri álom, a legboldogabb Te lennél ezen a világon! Boldog születésnapot!

    VálaszTörlés
  2. Boldog Szülinapot Czeka:) (Gondolom már nem is hivnak igy)

    Amúgy nagyon jó a blogod csak igy tovább:)

    Pusza

    VálaszTörlés