2010. május 10., hétfő

szülinap :) zajlott az élet! tűzoltók!

Még lógok egy történettel a kikötő szülinappal, de most nem azt írom le. :)
Most a mai napot! Izgi volt nagyon ám! :)
Lásssuk: Reggel a családom meglepivel várt, nagyon kedvesek voltak! :) Reggeli után gyerekek suliba mentek, én meg elkezdtem a napot. hétfő porszívóval való randi. :) 120 km/h -val szánkáztam a házat! :) Viktor megkaptam az emailt, a tűzoltósra válaszolva. Persze Thiló szobájában a legók megint szanaszét voltak. A tűzoltók is. extrára oda figyeltem, de egy Boeing 767-en majdnem kitörtem a lábam, közben felszipókáztam a másik parancsnokot is. Leglább már nem fog a főnök unatkozni. Tudnak cseverészni és igazi hősök lesznek. lassan emlék táblát állítok nekik! :)
komolyra a szót, végeztem mindennel délután beugrottam a kedvenc helyemre BIO FARM-ra vásárolni :) Természetesen bio hal konzervet meg minden egyéb biot, az utazás miatt. Jól megpakoltam a "porschemat" . Száguldottam az M3-on Ahrensburgba. Mentem egy úton ahol gondoltam csak bicigliseké, de rosszul tudtam, jött tök lassan egy igazi nagy létrás tűzoltó kocsi. Arréb álltam, nehogy a porschem akadályozza őket, de valahogy túl közel voltam hozzájuk és felborították a porschemat. Nos ez közvetlenül egy olyan úton volt, ahol nagyon meredek az út. A bicóm eldőlt a súlytól. A konzervek gurultak minden irányba. A tűzoltók szerencsére megálltak, jöttek segíteni. 6 konzerv 6 fele, szegény kis bio halacskáim 6/5 behorpadt. Persze a porschem löhárítója még nem 100% kiáll belőle egy fém izé, amivel telibe húztam a tűzoltó kocsit, de rendik voltak, nem szóltak semmit. Csak röhögtek ...erre én is mégis mit kellett volna tennem bődjek?? Nem azt már nem! Amúgy minden hétfőn, szerdán ott száguldok el mellettük! :D

1 megjegyzés:

  1. Hmmm, mindig azt hittem, hogy a világ legveszélyesebb dolga Oroszországban túsznak lenni: 1. a terroristák ölnek meg 2. a túszszabadítók ölnek meg. Hát most látom, hogy a legveszélyesebb tűzoltónak lenni a Zigi közelében ... :-)

    VálaszTörlés