2010. május 31., hétfő

megérkezdtem

Hamburg itt vagyok újra!!! :)
Igen, igen vissza jöttem. A repülés izgalmasan telt, Bp-en tök jó idő, mikor kinyították a gép ajtót zuhogó eső és reptéri munkásoknak öltözött jeges macik, és pingvinek. Tiszta Wella reklám volt, de a Taft még tartott. :)
Szóval egyszerűen hideg volt. Minden rendben volt, pogyeszom megjött :).
Haza is értem SENKI nem volt otthon! :) a konyha a csatatérként fogadott, de a mosókonyháról nem nyilatkozom....na jó mégis! :) extrám ruha hegyek voltak!
4napra elmegyek és megáll az élet? mi lesz ha 10 napra megyek? vagy többre?
Főztem ebédet, nem volt olyan egyszerű. Kiderült hogy a platóból 4ből 2 működött (régen) aztán 1! Rájöttem csak nem melegszik a víz a bio tésztához. Ma bio tortenilli volt (paradicsomos, és spenotos) mega lecker volt! :D Mivel én főztem jó volt :D
:) :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése