2010. május 5., szerda

pótlás, tűzoltó hapsi, 1 hónapja, halacskás zokni, teregető, bio kukac

Elnézést, kedves olvasóim! :)
Kicsit rég nem írtam!
Bepótolom, nem hagyok ki semmit, akkor kezdődhet a mese délután??? ooo...éjszaka?
  1. Szomat-Vasárnap: Buchholzban voltam Timi barátosnémnál aztán persze este egy kis au paire találkozót is beiktattunk, ami nagyon jól sikerült :) Köszi Poala, Timi! :) :) Természetesen ki kellett próbálnom a trambulint, a fotó ott készült! :)
  2. Hétfő: szokásos program, porcicákkal egy randi;), sikeresen felszipókáztam a szuperszonikus porszívómmal egy lego emberkét, aki tűzoltó volt, és "hősi halált halt" egy porzsákban lelte halálát, no igazság szerint nem volt kedvem feldarabolni a csordultig tele porcicával lévő porszívózsákot a hős tűzoltóért, így hagytam és reménykedtem, hogy a gyerkőcnek nem tűnik fel! :) hát nem volt mákom, mert délután "égett a ház leogoéknál és persze jöttek volna a tűzoltók, persze kiderült a tűzoltó parancsnokot sikerült elraknom lábalól, így jött a rendőrség is meg egy hisztis gyerek, hogy nem láttam-e a lego babát. Hát...izééé, de... "de jött egy kék ufó és felszívta" :) szerencsére, azt hitte viccelek, így nem esett le neki! :) HUUUU megúsztam! szülinapjára vehetek egy tűzoltó parancsnok lego pasit :P
  3. Kedd: ma van 1 hónapja, hogy Hamburgban lakom! :) Nos akkor 1 hónapja írom a blogom, eddig történt 1-2 érdekes story, kiváncsi vagyok mi jön még? :D Amúgy hallom Budapesten tombol a nyár, itt meg jönnek a jeges macik. Ma ott csápoltam az U-bahn megállóban! 8 fok van kb. Arra már jöttem egy napig felmegy 20-25-re utána 3 napig esik és hideg van.
  • Még valamikor történt, hogy éjjel párosítottam össze a zoknikat, és sikeresen összeraktam egy gyerek zokni apuka zoknijával:), nos a bio 10 éves gyerekeknek is 40-es lábuk van :) apuka zoknijához került egy halacskák zokni, aminek izgő-mozgó szeme volt, persze a párja sötét kék sima pasi zokni volt. De nem vette észre, és reggel halacskával ment dolgozni, ami nem ciki, hisz nem látszik, de...délután térd dokihoz ment, egy korábbi sérülés miatt, hát én csak a storyt hallottam, de kb a doki tökre kiröhögte!!! :) szegény M. majdnem elájult. Este persze jól le tolt, hogy figyeljek jobban oda!!! Bakker a bio világítás mellett, nem lehet jól látni :D!
  • Szerda: mostam , és sütött a nap szóval a "kedvenc" teregetőmre raktam a ruhákat volna...de, mi történt?? nyitnám ki , nem megy sehogy, na gondoltam kicsit erősebben kinyitom, addig ráncigáltam amig az egész a kezemben nem maradt, én olyat röhögtem! :) a szomszéd pont akkor vitte ki a trutyi szemetét a bio-müllbe, ahol a bio kukacok vannak, nekünk is van olyan, azt is elmesélem. Kérdezte mit csinálok. -mégis mire gondol? épp gerely hajítást végzek és a cél, hogy komposzton túlra tudjak dobni :D??? Végül sikerült kinyitnom olyan mint egy fordított esernyő. Felraktam egy óriási gatyát rá, de olyan nehéz volt kord bársony (jól megszívta magát vízzel) hogy míg 2 fordultam kidült a ruhaszárító, frankón, mint egy fadarab. OK! Velem ez nem fog ki! :) próbáljuk meg újra, összerakni! sikerült, végül 2 széket raktam mellé, így stabil maradt, délután jött haza apuka, úgy gondolta kiül kávézni. Persze a kedvenc kerti székével támaszottam meg a ruhaszárítót, mire szóltam volna neki, hogy "ne vedd el!" ő elvette, a ruhaszárító felborult és egy adag vízes gatya esett a nyakába és a kávéjába! :):) én úgy kiröhögtem, de még a fülén is alsógatyák lógtak, gyerek méretek macis, meg sárga, zöld. :) Végülis a probléma megoldódott, hisz élő stabil, 2 lábon álló ruhaszárítóm volt Michalel! :D

1 megjegyzés:

  1. Édes a képed Sigi!!!
    Jó a fotosod!!:)meg adod a címét??? A hétvége itt nálam nagyon tuti volt főleg az esős része!!!:) Lénivel az élen!! Igen az este is jó volt főleg a taxis rész!!Na Michaelt meg sajnálom mert ari egy fószer csak ne lenne smucig!!!:)
    Bis Sonntag!!!

    Viele Grüße
    deine Timi

    VálaszTörlés