2010. április 29., csütörtök

Az én M7-em, lökhárítós kalandom,a szappan bubbikat adó lépcsőház :)

Természetesen, kedves olvasóim a mai élménybeszámolómon sem fogtok unatkozni, hisz zajlott az életem! :)

Van egy út az én gyorsforgalmi utam, pontosan az M7-em. Ez egy földút szerű utacska az U-bahn mellett halad, itt szoktak az emberek bicajozni.
Jóó kis huppalák vannak benne, szóval olyan mint a hazai M7-es. Extrém gyorsan eljutok rajta A-ból B-be, sőt még matricát sem kell vennem mert totál ingyenes!!! :)
Nem szeretem amikor dugó van, akkor rátérek az M0-ás körgyűrűre, és már tudok is tovább szágoldozni. Multkor behajtott egy kocsi, elég pipa lettem,így szóltam is neki, hogy emlékeztessem rá, ez csak bringa út, erre ő közölte velem igen tudom; de én itt lakom! :D HOPPPSZALLLA!!! :)
Sajnos a "Mercedeszem-nek" -->biciglim az egy cupa-csuda járgány: piros és fekete is, amikor repesztek vele csak egy piros csíkot lehet látni belőlem. Viszont leszakadt a "lökhárítója"--> csomag szállító bringa nyelven. Akkor tűnt fel igazán, csak hallom, hogy vmi karcolja a betont, olyan fém szerű hangocska! :)
Na ne mi ez??(gondoltam)! Megfordulok és látom, hogy a csomagtartóm elszállt és az út végén hevert, a pulcsim meg nem volt meg!!! Visszafordultam, lökhárító megvan, a pulcsim egy falka kutya előtt hever, mert épp délután 4 volt, az a fő kutya sétáltási szezon. Ohhh jupppy na még ez is, hogyan cserkészem vissza a pulcsim? Mivel ezek a kutyik óriásiak voltak, bizti a bio tápanyagtól nőttek meg ekkorára mint kb. egy víziló??!!! :)
Végül nem volt gond. Szánkáztam tovább a városban, mindenki tudta hogy jövök. :)
Nap legviccesebb része ma jött az ablak pucoló, mivel nálunk sok ablak van ide külön ember kell, és jött is! hozott sok sok vödröt, szegény a sok bio vegyszer miatt kellett ennyit cipelnie. Echt/komolyan 7db vödör volt nála, különböző lötyikkel amikből extra-mega-giga szappanbubikat lehetne csinálni:)...Végül nem nyúltam hozzáá...de jöttem fel a lépcsőn egy adag tiszta ruhával+ kosár ruci még, az egyik vödörke elöttem állt, NANÁ hogy nem sikerült időben észre vennem! naná, hogy felborult, le egészen a lépcsőmön, amire ha rálépek habbzik, és jönnek a bubik!!! :)

1 megjegyzés:

  1. Nos Sigi!!
    A gyorforgamli útad az inyod az még jobnagyon tuti!!Hát a binyod az még jobb de Anette ülése nem semmi kb a II. Világháboruból maradt itt neki!!Ereklye szerintem!! Na de nem semmi ez az egész!! Várom a holnapot mert kivi vagyok mit hozunk ki magunkból ezen a 7végén!!Tuti uncsizni nem fogunk!!!Pusza

    VálaszTörlés