2010. április 11., vasárnap

Brödchen/zsömel-story, galamb-"kaki", kézilabda, vizilovas körömkefe, szépségem

Rettenetesen tartalmas, és izgalmas napom volt. Cím elég extrém!
Sikeresen felfedeztem Buchholzot, kis város, Hamburgtól 20 perc vonattal. A jegyvásásárlás nem volt egyszerű ám mert 20 féle jegy közül lehet választani, persze digitalis módon, de megoldottam! :)
Aztán emeleten vonaton utaztam, persze közben elkezdett esni az eső, leszálltam iszonyat hideg volt 8 fok.
  1. Körbejártuk a várost, végül úgy döntöttünk, hogy bemegyek egy pékségbe, enni. No a zsömle story most következik. Kérdezték milyen zsömlét kérünk? rengeteg fajta bio zsömle van, és különböző néven futnak amik nincsenek benne a szotárban. Akik mögöttünk álltak, kb. szétröhögték az agyukat mikor elővettem, és sikerült kinyögni melyikre gondoltunk, mivel nem volt kint a pultnál.
  2. Vissza mentünk Hamburgba, leraktam a tatyómat egy pillanatra a földre, de akkora galamb kakiba mint egy paradicsom! ott próbáltam levakarni, de nem ment, így itthon kellett folytatnom. Szerencse nem ért, csak röhögés.
  3. Ma vmi kézilabda meérkődés volt mindenki sárga kék polóban volt, az egész pu. de nem értettük mi ez így vettem a bátorságot és leszólítottam egy pici csapatkát akik kb 2m magasak voltak, kb. elsőre nem is esett le nekik honnan jön a hang, mire megtaláltak! :):) Aztán kiderült, hogy Hamburg nyert!!!
  4. Betértünk egy szépségpontba, ahol minden hölgyikét gyönyörűvé varázsoltak, ügyes kis ecsetekkel, vettük a bátorságot és mi is beálltunk, no utána a pályaudvaron szinte csak mi suhantunk, mint egy igazi álomban! :) Fotóóóó lesz!
puszi, holnap mosni fogok! :D

2 megjegyzés:

  1. Na igen ma szépültünk egyben égtünk is egy sort jegyet vettünk és sodrodtunk a hamburgi arrál és fotockodtunk!!!Jo kis nap volt és persze ma már 70 cwntért pisiltünk!!!

    VálaszTörlés
  2. Jolán a pultban megkérdezte a pultban, melyik Brütchent? mondom barnát, erre Jolán: ok, de melyiket?
    hát neve nincs, csak barna:D

    VálaszTörlés