2010. április 14., szerda

Sean das Schaf, Bio-Tanya, fejesugrás a ....mosogatógépbe


Kedvenc haveromat mussz megmutatnom nektek! Ő Sean a bárány, az egész család imádja, ha netre beütitek csomó vicces kis film jön be róla, az még ok ha gyerekek imádják, de azon hátast dobtam, hogy anyuka is, és amikor szabad perce van, nézi dvd-n. :) Szülinapjára is kapott egy dvd-t! :)
Ma suli után elmentünk egy igazi bio-tanyára, amit itt van nem messze. Mindig éreztem a trágya szagot, de nem gondoltam volna, hogy ekkora nagy területről van szó. Iszonyat mennyi disznó, tehénkék, malackák, lovacskák voltak ott. A malacok iszonyat büüüdik, persze anyuka elment vásárolni a boltba én meg mentem a gyerekekkel a disznó simogató kapuba, nos hogy is mondjam, véletlenül ki lépett bele egy óriási kakiba??? :D hát énn, de majdnem elcsúsztam rajta, akkora volt. Aztán a Katrin ügyesen beletédelt, szóval nyakig kakisak voltunk.Szagról meg nem is beszélve. Sikerül 90 percet ott tölteni, tényleg tök érdekes, de nyakig szarosan kevésbé volt az. :) Aztán hazajöttünk, kipakoltam a mosógatoból....volna, ha a két gyerkőc nem lyukaszt ki egy puki párnát ott mögöttem, nos úgy megijedtem, hogy fejest ugrottam a mosogatógépbe.!! eltörtem persze egy poharat, kongott az agyam megint! A gyerekek meg röhögtek!!!
Délután mondták, menjek velük gördeszkázni. Nos nézzétek meg a képet amit ide belinkeltem, aztán olvassátok el a mondatot, és képzeljétek el, ahogy gördeszkázom! :) Megdicsért a Thilo! :)

1 megjegyzés: