2010. április 13., kedd

hiszti, krikett, torta,hiszti

Hiszti!
-reggelinél, ebédnél és vacsoránál, egyfolytában! Én nem gondoltam volna hogy egy 10éves is levágja magát a földre! hááát durva!!!
Krikett! :)
Emberek ma sikerült megtanulnom krikettezni, bár ez csak egy mini változata, de tök jó, ügyesnek kell lenni, mert különben folyton utolsó leszel. Ma olyan meleg volt, hogy polóban voltunk kint, nem kellett pulcsi. VÉGRE NEM FÁZTAM! Haladás! Tök bénzsán ment ám elsőre, de kinek menne jól, ha kb kínaiul nyomják a szaknyelvet??? :D
Végre megértettem és nyertem is! Jó...ez az 5. körben sikerült. Addig viszont végig szivattak a 10évesek! :D
Torta!
Anyuka szülinapja volt ma, és a nagyi csinált tortát, persze Répásat! :D Öcsém egy nap répa nélkül király lenne! :D
Nap zárásaként én vigyáztam gyerekekre, huuu 5x erősebb hisztit nyomtak mint reggel, kemény volt, de én GYŐZTEM! hisz most már...alszanak :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése