2010. április 19., hétfő

Hétfő!!!, kocsi alatt a labda....

Ma a szomszéd autójának a kipufogó csövét alaposan átvizsgáltam! Nade nem azért mert megkért rá, hanem azért, mert fociztam a gyerekekkel és a plötyi labda begurult a szomszéd VW-je alá. OOOO Yes, na már csak ez hiányzott! Egy hatalmas kocsi alá, frankón beszorult. Természetesen csak úgy lehetett a labdát kiszedni, ha én bebújok a kocsi alá. Mondtam a gyerekeknek, figyljen, nehogy vmi gixer legyen pl: jön a sofor vagy egyebek. Komandós mászásban bemásztam a kocsi alá, mindig érdekelt a műszaki rész, amikor a jogsit tanultam, hát volt itt időm tanulmányozni a mai nap során. Majdnem úgy jártam mint Micimackó...nem szorultam be, de a labda az frankón, ...nem tudtam kiszedni, közben rájöttem, hogy vmi krémes izébe belenyúltam, na mi volt??? galamb kaki!!! friss ráadásul!!! A gyerekeknek persze kellett a labda, így második nekifutásra megint tanulmányozni kezdtem a német márkát, de akkor szóltak, hogy itt a sofor. Én" ooo (mondom) ugyan már csak viccelsz" hát nem viccelt!!!! mikor 2 plussz lábat megláttam, rájöttem nem viccel! kimászni ugyan nem tudtam,de vmit próbáltam kommunikálni , de persze csak röhögést kaptam válaszul. :) 3 perc mulva sikerult kiszednem a labdat es iszonyat buszke voltam magamra, de az nem tunt fel, h nem csak madar kakiba nyultam, hanem az olaj csopogott a fejemre, ennyit a VW-ről!! Közöltem hogy a kocsija kipufogója kiválló állapotban van és lehető legszerencsésebb helyre parkolt " itt van a legtöbb madár kaki", erre ő csak röhög, na nem értem miért, válasz szomszéd: " olaj az viszont nem jó, nem láttad?? -mert a hajam és arcom bal oldala olajban úszott. :) ooo mondom hékás ennyire jó, nem vagyok műszakiből, de megnézedhetnéd az olaj szintedet is! :) rám bizti több csöpögött :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése