2010. április 12., hétfő

guri-guri radiátor, Herren Fitness :), kemény kis 10 évesek, potyogo ruhák, RÉPA az egész világ

Guri-guri radiátor:
Szétnéztem a neten mobil radiátor ügyben, de már 30Euroért lehet kapni. Igazából, olyan kéne mint egy notbook, aztán kabátomba csapom és már kapásból fűt, ha meg lemegyek a szobámba rácsatolok kerekeket, és gurítom magammal, olyan mint egy kis FIFI kutya, csak az ő neve Guri-Guri. :):)
Herren Fitness:
Ezen egy órát röhögtem mint kiderült apuka erre jár minden hétfőnként, kb. duci torna pasiknak. Jó Michel nem duci, de akkor is olyan vicces szó Herren Fitness.
Kemény 10 évesek!!! miért is?
hirtelen a 2 gyerekből 5 lett. kicsit meglepődtem, mert átjöttek a szomszéd gyerkőcök, na míg körbe ugráltam a gyerkőcöket, addigra elfogyott a tészta, meg hozzá a szósz is. csak egy gyereknek tűnt fel, hogy nekem nem maradt, de a többiek meg csak röhögtek! kicsit rosszul esett:(.Ok, gondoltam csinálok magamnak egy szendvicset, na de bejött egy áramszünet, a mosás, meg minden egyéb dolog elszállt, és ma "szuper érzékeny ruhákat" mostunk, csak nagy ruhákat pl.: lepedő köv. fejezetben bővebben.
Persze a gyerek eszmélet mennyiséget pusztítottak, kb. nekem csak bio alma maradt!
Na meg a répás tészta ami 100%bio, inkább éhen halok, de azt SOHA! FÚJ! :)
Hull a pelyhes, lepedő!
Végre sikerült, kiteregetnem a szuper "érzékény" ruhákat, de itt minden magasan van, apuka 2m magas anyuka 2 km magas, szóval én elég "töpszlinek" számítok, persze ez azzal jár, hogy van egy dögös kis sámlim és mindenhová vele megyek, kéne rá 2-4db kerék és akkor gurulhatnék mindenhová vele, és nem kéne mindig vissza tenni a helyére:) Végre felraktam a extra magas szárítóra lepedőt, hát nem a másik oldalt leesett??? :) persze a jéghideg ruha a nyakamba! áááá :D!
"Mi" imádjuk a répát, minden nap pucolok több bio darabot ez persze, nem gond, hogy én pucolom, mert közben jókat nevetek a pucoló eszközön. ma sikerült répát találnom a kávé fozoben, az ágyamban és még a mosókonyhában is, de hogy került ide?? nemtom!
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése