2010. április 15., csütörtök

kukac dal, postás, görkori


Ma vasaláshoz, hallgattam egy kis kukac dalt. Tök aranyos, de aztán a gyerekek mondták öltözzünk be "ET " féleségnek. OK! :) Kukac dal után ez már semmi, hajamat felfogtam két oldalra, hogy olyan szörnyeteges legyen, még raktam rá alufolia papiert is, frankóóó volt :)
Közben jött a postás is. Nyitom az ajtót, és elfelejtettem hogy ET-nek vagyok kb öltözvel és alu papier van a hajamban, háttérben hallani a kukac dalt. postás: "postás vagyok, levelet hoztam" én: "ok, látom, kb foszforeszkálós ruci volt rajra, /ha a holdon lettünk volna akkor is jól látom őt, különben is a hold lett volna jó helyszín hisz mégis marslakó voltam/" :) postás: " ez a kukac dal?" én: igen, ismeri? postás: " persze a 4éves gyerekemmel ezt szoktam hallgatni." Ok kicsit sem volt ciki :) Ma nekivágtam a görkorizásnak, még jó hogy kicsi a lábam 34-35, mert a Katrinnak(8) is ekkora kaptam kölcsönben egyet. Rózsaszín volt rajta meg vmi pompon szerű ami hangot adott ki, na gurulok az utcánkban, de az alu papiert már kivettem a hajamból, totál hülyét mégsem csinálok magamból! :)
Sajna a ürlény jelmezemről nem készült fotó, de még lehet hogy játszunk ilyet, mert a gyerekeknek nagyon bejött! :)

2 megjegyzés:

  1. Hát Zigi!!! Nem is Te lennél...:D
    Soxor puszillak
    Detti

    VálaszTörlés
  2. hihi, jó lehetett, ma volt oszt.társammal mi is görkoriztunk, de még egyikünk se tud megállni... :D neked megy?
    többi napról élménybeszámoló lesz? léccilécci tökjó olvasni!

    VálaszTörlés