2010. április 21., szerda

posaune, tél, tavasz,nyár, ősz, futárkodás

A mai nap nem volt semmi! :) Reggel, reggeli gyerekek suli aztán gyorsan végigszánkáztam a házikót, majd irány a város bevásárlás! :) Itt a lényeg. U-bahn, posaune, idióta időjárás stb. Amikor elindultam tavasz volt, 2 perc múlva jégeső volt és jeges szél, a jeges macik ott csápoltak az U-bahn állomásnál, dobtunk egy pacsit egymásnak, majd mentem tovább. Megtaláltam az üzletet, mikor megláttam, hogy mekkora posane+doboz!!! Nagyon nagy, mint egy polc és írtó nehéz! Felkaptam, "gondolotam" nem okoz gondot....ja...de még a bevásárlás hátra volt. Hogy miért nem fordíva csináltam??? nos, nem akartam egy budipaier zacsival beállítani a zene boltba:D! Rögtön arra gondoltam, lepasszolom a pénztárosnak a posanet, végül nem így tettem, első dolgom volt hogy egy guri-guri bevásáró kocsit találjak. Persze a BUDNI (olyan mint otthon Dm, Rossmann, Schlecker mix) csak mini guri-guri kocsi volt, és alig fért bele, de belepaszíroztam! :) Persze nem láttam jól tőle így közlekedtem a mosópor osztályon: Achtung!!! :D Bevásárlás elintézve, persze a Budniban iszonyat meleg volt ömlött rólam a víz, még jó,hogy a gyerekek suliban voltak!! Vagy jó hogy nem jöttem bicóval. A fülem is csomag lógott, posaune+ giga-mega WC papier persze, normális nem volt, így dinósat vettem:) KB mint a michelin baba, kint meg a pingvinekkel taliztam újra, olyan hideg volt!! ÁÁÁ, fél percenként más idő volt. Jégeső 4x kaptam ma belőle, napfény persze akkor volt mikor én nem a szabadban voltam! :) U-bahn persze nem jött, így leültem a padra, mögém egy csöves ült, magyarul megszólaltam magamnak mondtam természetesen, hogy iszonyat büdi van, meg is néztem a talpamat de nem én léptem kakiba. 3 perc mulva a csöves röhög és megszólal magyarul!!! Ha akkor nem jött volna az U-bahn még most is ott állok, úgy meglepődtem!!! :D puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése