2010. április 27., kedd

elmaradva...hétvége, vezetés, mosogato/gép kaland :)


Igen...igen tudom rég nem írtam, nos zajlott az élet. Gyors pótlás következik, de persze lényegre koncentrálva :)!
Hétvégén, Timi barátosnémmal au paire szülinapi partyra, és természetesen találkozóra voltunk hivatalosak, ami nagyon jól sikeredett. Fotók vannak facebookon. A buli annyira király volt, hogy reggel fél6 sikerült hazaérni, utána még matrac pumpálás várt rám, hisz ez volt a vendég ágy. Kemény pumpás-taposás után, az ágy elkészült, a lényeg az hogy "reggelre" kb. 11-re a földdel volt egy szintben.Aki szeretne nálam aludni, ajánlom hogy hozzon camping ágyat, lehetőleg guri-guri változatban :)Vasárnap megismerkedtem a gyönyörű Altona-val, de főleg a fűvel, mert egész délután lustira fogva, ott heverésztem és napoztam:). Hétfő, már keményebb volt, ömlött az eső, így a teregetést csakis a pincében lehetett megoldani, ami abból rosszabb, hogy lassan száradnak és a napi 3 adag nehezen fér el, és a fülembe lógnak a cuccok, és állandóan itt-ott van vmi. Ebéd közben anyuka közli velem, hogy mindjárt indulunk. Mondom: "ok, de mégis hova??" anyuka: gyereket visszük fogorvoshoz /gondoltam öko család révén, felülünk szakadú esőben is a bicóra, de nem KOCSIVAL megyünk!!!/ "kocsival megyünk és TE vezetsz! /ok én benne vagyok hogy én vezetek, de kb. 1 percem volt arra, hogy összes félelmem elszálljon, zuhogó esőben, idegen kocsi idegen utca, idegen forgalmi tempó, németül utasítank jobb, ballra stb ÁÁÁÁÁÁ!!! para volt, még arra sem volt időm hogy pislogjak, már indultunk! Jobb lett volna ha 1 napot rászánok OPEL MERIVA ismertető kurzusra. Nem volt gond, ment minden de az eső igen korlátozta a látotávolságot. Amúgy a németek imádják a kis utcákban a fekvőrendőröket, de nem olyan mint a mienk, hanem ez ilyen bokor, ill utca szűköletet csinál és tök olyan mint a szlalom pálya, csak 30 percig ilyen. Aztán nincs kirakva mennyivel mehetsz, rögtön felvilágosított öko mama, hogy max 30km/h mert sok a gödör, ok annyival mentem, közben kb. Kukuac dalt hallgattam maxon, mellette németül mondták merre menjek, egy igazi élő GPS(öko-mama) ült mellettem, ömlött az eső a hátsómban egy mercedes B kategóriás kocsika robogott és reflektorozott minden percben hogy menjek már gyorsabban!!! Kemény volt, hogy is mondjam durvább mint amikor a vizsgám volt.megoldottam mert A-->B odaértünk :) Ma sikeresen mindent 3 x sikerült mosni, nem azéert mert elrontottam, csak olyan tele volt a mosogatógép, sporolnak, hogy minél kevesebb legyen a fogyasztás, hogy telerakták de annyira, hogy a gépnek a dobozkája amibe a pulvert rakjuk nem tudott kinyílni. így mivel minden habos volt, mert vmennyi csak kijött, így 3x-ra sikerült hab mentessé varázsolni. A mosógéppel már nem volt ennyire mákom! Nem írányítottuk át ON/OFF kapcsolót, víz sporolós izé amihet nem értek, így mindig bio-mama csinálja a kapcsolósdit. DE ma vhogy elfelejtette, így ami a wc-ben lement azt pumpálta bele a mosógépbe. 3x ezt is. Elsőre nem volt büdi, csak feltünt hogy nem centrifugált, és folyt a víz ki, gyorsan be is csuktam, hogy ne jöjjön ki több :) újraínditottam, lássunk csodát, közben vki "termelt" és a cucc feloldódott változatban, új öblítöt dobtunk a piacra!!!:) Így az egész fürdő szobám, mert nálam van a mosógép kaki+csatorna szagban úszik.
Remélem,holnapra alábbhagy a szag, mert olyan kemény a szag, hogy az U-bahn feljön! :)
Vasárnap volt élményem kipróbálni a tofu virslit!!! :) Emberek nem ajánlom iszonyat! zöld, azt hittem hogy ez is csak bio. végülis az is, de duuuurván bio :)

2 megjegyzés:

  1. jesszus Zigi, ez a mosógépes nagyon durva... áááááááááááá
    egyébként tök jó, hogy vezettél :)
    és jók a képek, szimpik az emberkék!
    mire hazajössz, nem is fogod tudni, milyen az egészségtelen, NORMÁLIS kaja :)
    egyébként: együtt leszünk az I-esben!!! :)
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Hali kedves Sigi!!
    Nos az ágyat ajánlom mindenki figyelmébe!!!Nagyon tuti!!Igaz olyan álmi voltam hogy töknyolc volt csak feküdjek!!Ja és a 7vége után úgy gondolom muszály lesz spanyol tánctanfolyamra mennünk magy nyelvsuliba!!Jajj Sigi a puhapöcsről meg a büdiről nem is irtál hogy milyen tuti arcok....:)
    Na sebaj most ha minden jol megy 7vége nállam folyt köv. itt nem kell pumpálni legalább!!!!pusza

    VálaszTörlés