2010. április 11., vasárnap

szabi, buszos kirándulás

OOOO, ma szabin vagyok! Katrin tök beteg, 8 éves kislány. Iszonyat lázas, remélem nem kapom el. Ma taliztam a Timivel, ő is au paire csak ő Buchholzban lakik. Megbeszéltük, hogy talizunk a Hbf-Süd-nél...pályaudvar, nos ez nem olyan mint a Keleti, meg a Nyugati, meg a Déli. Itt 3 emelet van, százféle járat, metro, U-Bahn, S-Bahn, és rengeteg vonat. Viszonylag könnyű kiigazodni, mert minden ki van táblázva. Viszont amikor először kivülről megláttam, nem láttam rajta a feliratott, hogy pályaudvar...gondoltam ez egy király uszoda, és milyen klassz, hogy itt van a városban, pont úgy nézz ki mint a Kondorosi uszoda csak 5x nagyobb! Megbeszéltük, hogy a Meki előtt elött talizunk, nos a pályaudvar környékén 3 Meki van. OOOO, mondom bakker, és mégis melyikben? Persze magyar telóm alig üzemel, de végül feltaláltam magam és megkérdeztem egy hapsit, hogy ez a "cuki uszi" itt van de hol a Bahnhof???? :) Erre kiröhögött, mert mondta ez a Bahnhof. :):)No csaptunk, egy csajos városnézést.
Buszoztunk 2 órát ami minden hová elvitt minket. Fotóóók lesznek! :)

1 megjegyzés:

  1. jajj Sigi nagy volt ez a mai nap!!!!Élén a találkozással!!!uszoda és stb... első "randink" nagyon durván jol sikerült!!!Várom a folytatást!!!!Na pusza

    VálaszTörlés