2010. április 8., csütörtök

vasalás,kockás ing, zivatar, amúgy minden OK

Ma mosó-masa voltam! 4 adag mosást ma letudtam, de 8x-nak éreztem! na de mindjárt elmesélem...miért is. Mai nap fénypontja, az volt, hogy a szabadba teregetni! :) Ok, reméltem sütni fog a nap és hamar megszárad, annyival több hely lesz a friss mosásnak, NA de arra nem számoltam hogy esni fog az eső, no totál elázott minden a röpke 5perces zápor alatt :), rohantam leszedni, pincében mosókonyhába újra kiteregetni! ÁÁÁÁ :)ok, ugye tudjuk, hogy nem használnak öblitőt, így a ruha olyan mint egy szikla, nem vicc, meg lehet mászni! :) durva, de itt ez a szokás, nem csak ennél a családnál, hanem egész Németországban. Aztán vasaltam, no kedves férfi olvasok! Semmi bajom az ingekkel, na de 20-25 db kockás inget kivasalni, már nem tudtam hova nézni, mert mindenhol kockákat látttam:) mit egy "varázsvilágban" vicces volt :). Kimondottam viccesnek találom a szikla ruhákat. Jól vagyok, remélem veletek is minden ok! Köszi Ozsi az emailt!

1 megjegyzés:

  1. Zigi! Lehet kint a ruha ad tartást az embereknek és nem az a cél, hogy kényelmes legyen!:D Jó olvasni a kis storykat és kicsit lennék a helyedben! :) Sok puszi Niki

    VálaszTörlés