2010. április 19., hétfő

Café creme-Hbf, segggtapasz a a kikötőőőben


Vasárnap a Haptbahnhof-on sikerült megkávéznom! :) Node ez nem volt ám ilyen egyszerű. Kértem a pultban 2 café cremet, no erre olyan fekete espresso féle kotyvalékot kaptam, hogy csak na! Gondoltam kicsit felöntöm vízzel, Timi barátnosném mondta ne merjem, mert kicsit "csini" helyen voltunk, csomó jóóó arc között, a pályaudvari kávézórészlegben. :) No de nem ilyen kávét kaptunk ami a képen van :) Amikor kivettem a fél literes kulacsomat és felöntöttem kávémat, persze hogy túlcsordult, úsztunk a kávéban, de már mellénk gyülekezettt 1-2 arc, hogy megcsodálja a kávézási technikámat:).
Gondoltuk ma megnézzük a kikötőben az Eclipse luxushajót, de persze nem találtuk, viszont az Elba alatt átmentünk gyalog, király volt de nagyon hideg! Aztán teherhajótól kezdve mindent láttunk, de a lényeget nem, Timinek feltörte a lábát a cipő. Ott a hajók közepén, mégis honnan szedjek sebtapaszt?? Ha felnéztem egy hajóra, kb. aki fent volt, az csak egy szöszi porszemet látott.


1 megjegyzés:

  1. Kedves Sigi!!!
    Nem volt egy egyszerű nap az tuti remélem most 7végén folytatjuk!!!Hisz nálad csicsilok!!És baszus a lábam azota is fáj!!!Jaj ás azok a pasik a kévázoból hm..... sehr gut!!!Azt hitték igazi spanyol bigék vagyunk!!!:)

    VálaszTörlés