2010. április 11., vasárnap

Jegyvásárlás/ HVV

Hogyan vegyen az ember vonat jegyet Hamburgban?
Sorry, ez kimaradt!
  1. mit is szeretnénk venni? jegyet na de mégis milyet? melyik ring1,2,3,4,5 van DB, IC vagy izééééé....
  2. lehet érteni, de mégsem, mert mindig tök más jött ki. És volt "Csattogtatás" is de most a pénz atomata nyomta!
  3. idegesítőőőő nagyon, végül egy "harci-mamát" megkérdeztem mégis hogy kell, mert kb. a 3. autómatát hagytam ott mert már azt hittem elrontottam, de végül nem mégsem harci mama segített, de kb. olyan harci volt mint egy tininindzsa harci teknőc- TASZTOTAURUSZ keverék! :)
  4. Lett jegyünk, de 40 perc volt míg meglett, de a vonatot lekéstük! :D

2 megjegyzés:

  1. Na igen és arrol nem is beszélve 3szoor egymás után kinyomtattunk vmi szart!!Mögöttünk persze vártak de mi csak nevettünk!!!És a harci mami már a végső elkeseredésben segitett!!!Igaz a vonat elment!!!De mi vigan csak nevettünk!!!De jo volt a mamival együtt aki nagyon sexy volt aki retiküljével együtt!!:)szoval itt sem hoztunk szégyent magunkra!!!De legalább megtanultunk nyomtatni és jegyet venni!!

    VálaszTörlés
  2. DRága Sigikém!
    Örömmel olvasom, hogy a szokásoshoz képest veled minden rendben van...-ismételten jót szórakoztam a storijaidon:P Sajnos csak most tudtam beleolvasni először az irományidba...deeee, nem lennél önmagad, ha már csak fele ennyi dolog történt volna veled!!!:)
    Hiányzol nagyon!
    Pussz: Heni

    VálaszTörlés