2010. április 6., kedd

egy kis pótlás, aztán a kalandok kalandja! :)

Tartozam egy nap pótlással. A hétfővel. No mivel ma kedd van :). Hétfőn a gyerekek nem mentek suliba 2 ok miatt. 1. Húsvét van másik, hogy nekik hétfőnként sosincs suli!!! :) mázlisták.
Itt ez a szokás, sőt a szünetek is máshogy vannak, mint nálunk. Szerencsére nem kellett hajnalban kellni, kényelmesen fél 10kor megreggeliztünk, aztán kitaláltuk, hogy menjünk biciglizni. Igazából tegnap úgy 9-12fok volt, hát hogy is mondtam nem nagyon vágytam kimenni, de mondjuk inkább mozgok, mint a szobámban, FIGYELEM 15-16 fokos!!!! -ban legyek. Ez itt normális hőmérséklet, de nekem nem az. :(. Fönt melegebb van a házban de én a pincében élek, mint egy egérke :).
Ez is normális h az au paire a pincében él, kérem, nem kell megijedni! :)
Továbbra is nagyon kedvesek velem, és segítőkészek. Végül bicóztunk egy nagyot, a táááj szóval mint a mesékben egyszerűűűen gyönyörűűű. nem tudom másként leírni. Addig sem fáztam:) Ill. a ház emeletén sosem fázom, csak lent a szobámban, ahová a napocska nem igazán jut el. No mind1. Kemény csajszi vagyok aki bírja a hideget! Aki élt már Alaszkában kérem adjon 1-2 túlélési tippet! :)THX!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése