2010. április 5., hétfő

oooo, hideg van izgi dologok történtek, de hát ki nem gondolta volna?

Kedves Barátok!

Sok minden történt! Köszi az emaileket! Megérkeztem, ja a repülés is izgi volt mivel 13 kg plussz kilóm volt, és kedves T.Zsófi barátosném, nem engedték el, pedig agyba főbe mosolyogtam :D!
Kérték, még Bp-en, hogy pakoljak ki a pogyeszból egy pár kilót, hát mint a csövik, kaptam egy reklám papier tütét, és pakoltam a ruha neműket, minden utas szeme láttára. :) méricske, no még 1-2 cuccot, végül office depot szatyrom megtelt--> kb akkora mint IKEA szatyor, azaz iszonyat nagy, persze papírból van és minden percben leszakadhat, de ez normális nem??:)
Indulás, a átvilágitó berendezéshez, mit felejtettem el?? hogy az övemet le kell venni, na és mit még?? hogy a gatyám lecsúszik öv nélkül. 2 kézipogyim volt+laptop+ office depot+ kabát, és a térdemnél "loholó" gatyám. No ez még semmi, mert a computert ki kellett venni a táskából ÖRÖMÖMRE! :) Így végül "leizzadva" sikerült átjutnom a vetkozo shown :D!
Repülőn, persze a jegyem a vészkijárathoz szól így a reklámszatyromat elkobozta a stewardess, és kemény 90 percig gyönyörködhetett benne. :) Aztán megérkeztem, imádkoztam,hogy a pogyeszom is jöjjön meg, elsőre megjött a "világjáró"-->térkép mintás, de a másik alig akart, már tökre izgultam mert kint kb 8 fok volt, mert a kékben voltak a meleg pulcsik, de végül nehezen de megjött. Rögtön feltéptem és a reklám szatyorkámból belepakoltam a kékbe, hogy mégse "barnaleányként" 20 csomaggal érkezzek újdonsült családomhoz! :D

2 megjegyzés:

  1. ÓÓÓ a tipikus repülőtéri cécó! :-) Képzeld amikor mind ehhez társul még egy 2,5 éves gyerek is. Ne aggódj a harmadiknál már eszedbe lesz az őv és átgondolod milyen ruhába is kell majd menned. Örülök, hogy itt vagy velünk!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Nóri! Imádok veled és Timivel éjjelente Skypolni! :)

    VálaszTörlés